html

2015/12/21

Lego fej, mint ceruzatartó

Rajongok a kreatív dolgokért. Főleg, ha azokat ajándékba adhatom a számomra kedves emberkéknek. Így kifejezetten örültem, hogy idén is szerveztünk a baráti társaságban egy karácsonyi húzós-ajándékozós csodamicsodát, nem mellesleg egy olyan fiút húztam, akivel mindig is jól kijöttünk, de olyan nagyon nem ismerem őt. Egyet tapasztaltam meg vele kapcsolatban az évek során, de azt nagyon: egy igazi geek a srác, simán szerepelhetne a The Big Bang Theory-ban, teljes mértékben illene a profiljához, hiszen ért a tudományhoz és még a humorérzéke is roppant fárasztó, amit nagyon értékelek. Hosszas pinterest-böngészés után találtam meg EZT. (Az ötlet éppen kapóra jött, mert azon a hétvégén csinált csilis babot, így pont akadt itthon egy megfelelő méretű kis üveg a Legó-fej megvalósításához. 

Alapanyagok: 1 kis méretű üveg; sárga akrilfesték; fekete filc, amivel üvegre is lehet rajzolni és nem kopik le. 

Megvalósítás: Az üveget mosószeres vízben alaposan elmostam, majd beleengedtem kb 1 teáskanálnyi akril festéket. Az üveget bezártam és összeráztam a benne lévő festéket, hogy mindenütt egyenletesen fedjen. A száradáshoz fejjel lefele fordítottam, mert így a felesleges festékmennyiség is kifolyik a kupakba. Végül arcot rajzoltam az üvegnek és hagytam, hogy az is megszáradjon. A legjobb az egészben, hogy túl sok kézügyességet nem igényel ez az ajándék. :)