html

2015/12/29

2015-ös számvetés az "elsőkről"

- kaptam Moleskine füzetet (Mickey Mouse)
- álmodtam arról, hogy egy tök jó új blogbejegyzésbe kezdek, de mire felébredtem elfelejtettem, miről is szólt
- megvettem életem első Cosmoját, csakis és kizárólag az esküvői mellékletért
- mentem lázasan vizsgázni a szülinapomon, kerestem a termet kb 30 percig mire kiderült, hogy másnap lesz a vizsga
- mióta pár éve kitaláltam az „egyél tortát minden reggel a szülinapod hetén” nemzetközi hetet, azóta ez az első év, amikor se a szülinapom reggelén, se a héten nem ettem tortát reggelire
- jártam ara-körre más arákkal (termékeny év ez a 2015 én mondom)
- mentem csokifesztiválra, ahol eddigi napjaim legfinomabb macaron sütijét ízleltem
- írtam újra a bakancslistámat – az előzőt valahova nagyon elpakoltam, aztán pár héttel később megtaláltam
- horgoltam sálat barátnőm születésnapjára
- vágtam le Gé állig érő göndör haját rövid, kócosra waxolható fazonra
- ettem rakott padlizsánt (korábban sose akartam, nem tetszett az a lilaság), túrós rétest aszalt szilvával, kézműves szaloncukrot
- készítettem szaloncukrot diós-narancsos kivitelben
- álmodtam angolul
- kaptam el olyan vírust, amivel az orvos sem tudott mit kezdeni
- csináltam adóbevallást magamnak és nek
- írtam meg az MA-s szakdolgozatot, ami végül nem került leadásra
- hívtam fel 4 különböző buszállomást egy elhagyott csodaernyő miatt (hála Istennek meglett)
- írtam blogbejegyzést táblagépről
- voltam Hídivásáron Szegeden
- találtam az utcán egy db 1 franknyi érmét, amit 1960-ban gyártottak
- szálltam fel rossz távolsági buszra és estem kétségbe, hogy miként jutok haza az ismeretlenből
- mentem férjhez augusztus végén
- volt két lánybúcsúm (egy szolid sok résztvevővel és egy egészen vad kis létszámmal)
- horgoltam saját részre szép zöld sálat és sapkát
- varrattam meg a menyasszonyi ruhámat
- horgoltam karácsonyi díszeket
- ettem fél éven át glutén-mentesen
- voltam nászúton
- hagytam el az irataimat, majd juttatták vissza hozzám csodával határos módon
- költöztem másik városba
- horgoltam az esküvőnkre csokrot saját részre
- bicikliztem idegen városban
- kaptam jutalékot a munkahelyemen
- nyelv vizsgáztam fél sikerrel C1 szinten angolból
- életemben először költöztem össze egy fiúval...



... a változtatás jogát fenntartom :)