html

2015/12/01

Olvasásaim #6

Ó igen, még mindig undorítóan keveset olvasok. Csekély fejlődés sem mutatható ki azzal a két (!) darab könyvvel, amit sikeresen magamévá tettem.  Egy regényt John Green-től, és egy mesekönyvet Csukás bácsitól. Szó se róla, hogy az olvasási időmet jócskán lecsökkentette az a két hétvégés továbbképzés, ami miatt este 10 előtt sose értem haza. 

Elkezdtem
- Ken Kesey: Száll a kakukk fészkére 
- Cecelia Ahern: Ahol a szivárvány véget ér 

Befejeztem
- John Green: Papírvárosok 
- Csukás István: Süsüke újabb kalandjai 

Decemberben fogom megkapni névnap + mikulás címszó alatt, de már novemberben ígéretet kaptam rá: 
- J.K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve (illusztrált kiadás) 

Várhatóan a december sem lesz jobb, 179 óra munka vár rám, ebből 8 óra random szabi és 7 órát ma letudtam ebből a tetemes mennyiségből.