html

2015/12/01

Visszanézős #6

Bármennyit is alszom, úgy érzem ki vagyok teljesen purcanva. Rengeteg az új dolog - főként a munkában - utálom, hogy nem értek semmit, és a gyakorlati képzés a lófinggal volt egyenlő az elméletihez képest. Gyűlölöm, ha bizonytalan vagyok abban, amit hivatásszerűen csinálok.


- Fura dolog a barátság, főleg, ha sok év után ér véget és nem tudsz mit tenni ellene,..
- Fehér csokis sütit és a meggyes mascarpone golyót adjanak nekem minden mennyiségben.
- Az érzés, amikor valaki rád bíz egy féltve őrzött titkot, és aztán a bizalmasaként kezel.
- Horgoltam karácsonyi zoknit, hópihéket, csillagokat, és saját gondolatmenet alapján karácsonyi kis sapkákat, amiket dekorációként akarnék használni itthon.
- A hónap fogalma: kézműves szaloncukor. Kóstoltam tokaji aszús, diós, barack pálinkás, mákos-marcipános, narancskrémes, mézeskalács fűszerkeverékes és szilvás kiadásban is, de nekem a diós és a mézeskalácsos a favorit. Az ára igazi horror, de az íze a mennyekbe repít.
- Borzasztóan izgulok a Molyos karácsonyi ajándékozás miatt. Olyan embernek ajándékozok, akit személyesen nem ismerek, de sok jót hallottam már róla kedves ismerőstől.
- chilis babja chili nélkül és a francia, tejszínes krumplija mindig jó döntés.
- Lehet egyáltalán nem szeretni a Civil War trailerét? Nemleges válasz nyilván nem elfogadott. Epekedve várom a következő éveket, igazi képregény-adaptáció kavalkád lesz.
- Képregényfesztivál. Vágyom egy olyan utazóbögrére, amin Joker feje van.
- Gilmore Girls (Szívek szállodája): sose fogom megunni, bár ahhoz képest, hogy egykor kedvenc sorozatomként tituláltam, sosem néztem végig a 7 évadot.
- Nők lapja konyha karácsonyi kiadás. Egy csomó vágyott receptet felleltem benne (diós szaloncukor, mézes krémes) és a képek hatására legalább 10 kg-t híztam.
- Elég nehezen viselem, hogy már több, mint egy hónapja nem jutottam haza.
- Nem gondoltam, hogy a Papírvárosok filmben jobban fog tetszeni, mint könyves nagy testvére.
- 98 % elméleti teszt, 95%-os gyakorlati vizsga a munkahelyi továbbképzés során.
- Jó dolog a házas élet, időt se tudtunk együtt tölteni ebben a hónapban 2 napot kivéve.





- Régebben rengeteg sorozatot néztem, de ez mára alább apadt. Viszont, ahogy októberben lebetegedtem, felfedeztem egyet, Awkward (magyarul: Kínos). Nem éppen egy világot megváltó sorozat, de kikapcsolódásnak tökéletes, nem mellesleg fetrengve röhögök bizonyos jeleneteinél. Plusz, külön öröm, hogy MTV sorozat, így felfedezhetek jó zenéket a háttérzenék között. Így találtam rá erre; Alice and the Glass Lake: Luminous



- Tény, ami tény, amikor virágkorát élte az alábbi nóta, kifejezetten rühelltem, de így "ákápellásan" eléggé dögös.