html

2015/10/01

Visszanézős #4

Szeptember? Idén nem igazán szeretlek. Nincs kedvem olvasni, mert amik vannak, azok többnyire untatnak, de nyilván ezeket választottam a gigameganagyonnehéz olvasós kihíváshoz, szóval röviden, szenvedek. Azonban akadnak jóságok is, melyek meghozzák a kedvem a hónaphoz. 


- Augusztusból kimaradt, de augusztusban böjtöltem.
Pontosabban negyven napig tarott ez a böjt, július végén kezdtem neki, és augusztus 29-ig tartott. Nem ettem semmiféle édességet/nassolnivalót. Ezt azóta többszörösen is bepótoltam.
- Voltunk nászúton Hévízen, pontosabban Cserszegtomajon, ami Hévíz és Keszthely között elhelyezkedő falu. A kiszolgálás minősége olyannyira minőségire sikeredett, hogy 3 kg-t híztam 5 nap alatt. Szerintetek?
- Mikor jöttünk haza a nászútról, a buszra felszállva felfedeztük, hogy elhagytam az irataimat. Miután túljutottam a kétségbeesés és az idegbaj kettősén meggyőztem magam, hogy nem baj ez annyira, hiszen új iratokat kell majd úgyis csináltatnom. Namármost: másnap Mamám hívott szokásától eltérően döbbenetesen sokat, mi szerint: Hévízen megtalálta egy külföldi emberke az irataimat, leadta a rendőrségen, ahol jegyzőkönyvbe vették az egészet, majd az irataimat továbbították a helyi önkormányzathoz. Mivel semmiféle elérhetőség nem volt megadva, így a lakcímkártya alapján belőtték a hozzánk legközelebb eső emberkét, akit felhívtak, hogy menjen már át szólni Mamámnak, hogy meglelték az iratokat és ezt meg ezt a számot hívják ezzel kapcsolatban... Meglepő fordulat, hogy az az emberke külföldön dolgozik, évente egy hetet van maximum otthon és éppen akkor tartózkodott éppen magyarországi otthonában, így átment drága nagyszülőmhöz, akit reggel 9-kor édes álmából vertek fel, és a hír hallatán, mi szerint meglettek az iratok, továbbra is úgy érezte, mintha álmodna. A többit szerintem magatoktól is kitaláljátok. :) 
- Felfedezem a házas albérletes élet és az együtt élés milyenségét. Rosszat eddig nem mondhatok róla, tetszik nagyon. :) 
- Turkáltam szupercuki pólót a Hádában, mert megérdemlem.



- Voltunk Bortéren, ahol kaptam finom erdei gyümölcsös ízű marcipánt. Marcipánt reggelire mindenkinek! 
- Nekikezdtem másik állást keresni. Egyrészt lejár a jogviszonyom, másrészt a jogviszony lejárta után nem szívesen maradnék a T-ben, mivel jóóóóval kevesebb lenne a fizetés, másrészt egyre kevésbé kedvelem a vezetőimet... harmadrészt pedig nem díjazom az átképzést. 
- Horgolni akarok. És festeni. Meg alkotni. 
- Nem tudom megszokni a kifejezést, hogy A férjem. Jobban szeretem úgy, hogy
- Nem sok kedvem van olvasni. 
- Szeretem az ősz színeit, sárga, vörös, narancs, mustársárga, barna, piszkoszöld, mind az enyém, még a füstös sültgesztenye illat és a száradó levelek zöreje. Ilyenkor érzem igazán, hogy élek. Alig várom, hogy még egy egészen kicsivel hűvösebb legyen, és megvalósíthassam a sapka-sál-kesztyűs horgoló-projektet. 
- Mondtam már, hogy imádom, ha főz? És azt, hogy csodaügyesen is tud? Ez nem csalás és nem is ámítás. Egyik nap 8 körül értem haza munkából, és egy jó adag sajtos-paradicsomos-sonkás omlettel várt itthon. Mondhatni: year of thanks.



- Újra duolingo-zok, erősítem a franciámat, bőséggel elkél.
- Mióta meghallottam a munkahelyi étteremben a citromleves létét, azóta arra ácsingózom.