html

2015/10/04

Olvasásaim #4

Botrány, de tény: 2015 szeptemberét a legrosszabb olvasási hónapnak könyvelhetem el, ugyanis, egyetlen egy regényt olvastam. Persze, akadt olyan, aminek nekikezdtem, de a fentebb említett könyv annyira kimerített, hogy képtelen voltam másra fókuszálni.

Őket kaptam 
- Gary Chapman: 12 dolog, amit jó lett volna tudni az esküvőm előtt 
- Vrábel Krisztina: 160 grammos szénhidrátdiéta (ebbe belenéztem és húúúú, de durván tuti receptek vannak benne, és olyan szép maga a kiadvány is) 
- Gimesi Dóra - Jeli Viktória - Tasnádi István - Vészits Andrea: Időfutár 2. - A királynő palástja 
- Johanna Basford: Titkos kert 

Őket kezdtem el
- Johanna Basford: Titkos kert 
- William Shakespeare: Ahogy tetszik 
- Robert Capa: Kissé elmosódva 
- Gárdonyi Géza: Egri csillagok (hangoskönyv színezés mellé) 

Az egyedüli, amit befejeztem
- Jane Austen: Emma

Erről a hónapról nem is nyilatkoznék többet, hisz csak egy nagy adag hiszti kerülne terítékre.