html

2015/11/01

Visszanézős #5

Úgy érzem, ez a hónap (október) határozottabban jobban tetszett, mint az elődje. Van kedvem írni, olvasni, jókat röhögök magamon és legszívesebben folyton kreálnék. Csak az  a fránya átképzés ne lenne - őszintén szólva rettegek tőle.

- Volt lakásavatónk társasjátékpartival egybekötve. Éljen a BANG! 
- Volt első ebédvendégünk. Igaz, nem úgy alakult, ahogy valójában terveztük, de nyilván a kivétel erősíti a szabályt. 
- Áldom annak a nevét, aki kitalálta a citromleves létét. Mostantól ő lesz az egyik kedvenc levesem. 
- Most többet olvastam, mint előző hónapban. Fejlődés, nem igaz? :)
- Ahogy visszagondolok az októbere, el kell ismernem: túl sok habzsidőzsis napot tartottam. Főleg, ha azt nézzük, hogy több mint fél napra haza tudtam menni, otthonlétem második napján Mamám reggelire pizzát sütött. Délben el is készült na meg be is termeltük. Aztán volt itt gigaadag somlói galuska is. Meg túrórudi rengetegek. Szó se róla, ekkor volt az óraátállítás is.
- A Lidl-ben most árulnak olyan karamellát, aminek folyékony a közepe. Undorítóan finom.
- Pályáztam meg több munkát, mindeddig sikertelenül, de nem adom fel a reményt. 
- És ha már a reménynél tartunk: befejeztem Az éhezők viadala trilógiát, amiről ITT olvashattok bővebben, ha szeretnétek.
- Korábban nem igazán voltam elragadtatva a Milka csokiktól. Ez most hivatalosan is megszűnt. Állítólag van ennek olyan verziója, ami karamell helyett málnát rejt... hajjajj.



- Horgoltam sálat, és sapkát is, de úgy tűnik, még mindig nem éltem ki a kreatív energiáimat, még mindig nonstop alkothatnék állapotban vagyok. 
- Hosszas módosítgatások után végre tetszik a blog jelenlegi színvilága. Legalább 20 féle színkombóval és variációval próbálkoztam, de egyik se nyert meg igazán. Aztán felfedeztem a pixlr-t, ami a photoshop online verziója és egyből felelevenítettem a pixeles képekhez kapcsolódó szenvedélyemet. A színvilág kialakítása meg az átvariálások után végre leírhatom: ez most én vagyok. Egészen addig, amíg nem kezd el megint tű lenni a bugyimban.
- Betegszabi zéró hanggal. Érthető módon Call Centerben nem ajánlatos úgy dolgozni, ha csak suttogni tud az ember.
- Továbbképzés, amely kihat a hónap végétől a következő hónap közepéig. Nemszeretem, nemakarom, mentsetekmeeeeeeg. 
- Sütöttem muffint, ami minden elfogultság nélkül, de szuperjóság lett. Sőt, ami még durvább, 3 nap múlva is csak picit lett "fújtós" állagú, de egy bögre tej mellé rögtön megszünteti ezt az érzést.
- Szomorú, de tény: még mindig csak azokat a teákat tudom rendesen beízesíteni, amik a végén piros színt öltenek. Ez különösen érvényes a Milford almás-fahéjas (Winter Delight) ízvilágára.
- Jó is az, ha az ember tud saját magán nevetni. Főleg, ha egy olyan székre ülsz le, aminek az ülőke része "kijár", és mire észbe kapsz, már be is borultál az asztal alá. És az eredmény? Tenyérnyi lila folt a jobb térdem fölött.
- Tizenkilenc év után tegnap utaztam utoljára diákként.