html

2015/08/28

horgolt csokor

Nem vagyok az a típusú lány, aki minden egyes másodpercét tökéletesre szeretné szervezni az esküvőjével kapcsolatba. Sőt, egy-két alap dolgon kívül nem bonyolódtam bele a dolgokba, meghagytam másokra a feladatot. Viszont egy dolgot mindenképpen szerettem volna megvalósítani, mert ez egy hűűű és awww élmény számomra. Ez volt a horgolt csokor ötlete. 

Egyik átlagos munkahelyi napomon rákerestem gugli barátunk segítségével erre a kifejezésre: crochet bouquet. Egyik találat rondább volt mint a másik, de aztán szemet szúrt egy aprócska kép. Rögtön megnéztem a hozzá tartozó oldalt, és tudtam: EZ kell nekem. Az külön megtetszett, hogy egy fiú alkotta meg a linken szereplő csodát. 

Őszintén szólva nem tudtam teljesen kibogarászni, hogy melyik részt hogyan is valósította meg - különösen azt nem vágom, hogy a csokor szárát miből és hogyan erősítette a virágos részhez - így eszközöltem egy-két módosítást a saját megvalósításomban. 


Hozzávalók
- horgolótű 
- 2-2 gombolyagnyi 2 színű fonál 
- hungarocellgolyó 
- rengeteg türelem 

Hasonlóan mint az úriember megvalósításánál, én is bevontam egyszerű láncszemekkel a hungarocellgolyó alapját és ahhoz erősítettem a rózsafejeket. Vele ellentétben nem gombostűket használtam az erősítéshez - nekem úgy nem maradtak meg - hanem a láncszemekkel együtt összehorgoltam. 

Fázisfotókról ezúttal is megfeledkeztem, na de hátha legközelebb.