html

2015/08/09

2015.08.08.

A címben jegyzett dátum nem más, mint a lánybúcsúm napja. Sosem voltam híve az efféle összeruccanásoknak, se a lányos visongatásoknak egy-egy feladat elvégeztével. Viszont, kitartó ellenállásom ellenére mégis kiharcolták kedves barátnőim, hogy mégiscsak legyen nekem egy ilyen búcsúztatós banzájom. Elvittek bowlingozni, Csináltattak nekem szupercuki pólót, és kaptam hozzá illő fehér színű és egyben fátyolos Minnie egér füleket egyenesen a párizsi Disneylandből. Volt sok-sok játék és egyebek, illetve megitattak velem mindenféle színű, állagú és illatú alkoholos löttyöt. Ebben az alkoholgőzös mámorban kellett a lent olvasható szöveget megalkotnom az előre megadott szavak alapján egy szerelmetes szösszenetet. Ezt a részét szívesen megosztom az estének, a többit fedje továbbra is homály. 

A szavak: 
- stihlfűrész 
- mellkasszőr 
- szexterápia 
- elektromos fűgáncsoló 
- tejszínhab 
- mosógép 
- hullámcsat 
- nászéjszaka 

A szösszenet: 

Drága Gé! 

Tudom, elég béna vagyok, de a kedvenc becézésedet nem találtam ki. Nagyon-nagyon sajnálom, remélem nem haragszol érte. És hidd el, az sem baj, ha nincs stihlfűrészünk, de majd ezt is pótoljuk, mint oly sok mindent, ami elsőre nem működne. Lehet, hogy emiatt szexterápiára kell járnunk, de nem bánom azt sem, ha a nászéjszaka nem sikerül olyan álomszerűre, mint amiről sokan ábrándoznak. Igazából azt se bánom, hogy mellkasszőröd egészen csekély, de ettől függetlenül szeretek hozzád bújni, tudod, olyan szaglászósan, amiről a múltkor is beszéltünk. Örülök, hogy te legalább - velem ellentétben - tudod használni a mosógépet, és biztos nem tudod, mint jelent ez a szó: elektromos fűgáncsoló. Nyugi, T. a nyelvésznő sem ismeri, de nincsen belőle semmi gond, legalább vicces.
Tudod, sose mondtam még, de nagyon örültem pár hete, mikor megdicsérted, milyen jó a hajam, ha a frufrumat hullámcsattal eltűzöm. És képzeld, most pina coladat iszom, ami két olyan összetevőből áll, amit ki nem állhatsz - nem, nem a nyúlkaja és a brokkoli kombó - de legalább tejszínhabbal díszítik a tetejét. Egyébként pedig tudod, hogy szerecc. Két cé, mint Cecillel a végén, mint a Call Center esetében. 

Szerecc, Jé