html

2015/08/02

Visszanézős #2

- A fehércsokis Sportszelet óta a fehércsokis Twix volt az álomcsokik netovábbja. És igen, teljesítették az álmomat, főleg, hogy a kedvencemet - az említett fehércsokis sportszelet csodát - kivonták a forgalomból. Legalább akad egy kis pótlék. 
- Megküzdöttem az anyatermészettel is a blog új kinézetéért. Még egy-két apróságot módosítanék, de jelenleg egészen elégedett vagyok ezzel a kinézettel is.
- Vágott tesóm a hajamból.
- Kezdtem neki megint ugráló kötelezni.
- Ittam epres ízesítésű Fantát. Ami pont olyan ízű, mint a folyékony vattacukor. Fúj. Ellenben a szőlős ízű Fanta maga a csoda, igazi orgia az ízlelőbimbóknak! 
- Szeretlek étcsokis Snickers, légy az enyém!
- Esküvő meghívó osztogatás intenzív üzemmódban. Baja-Budapest-Szeged-Beaverfield négyszögben. Egy-két külföldi cím is befigyel (helló Germany, hello Sanghai), de azokat megoldanánk postán. 
- Kaptam jutalékot a munkahelyen. 
- Remélem nem csak én vagyok bevadulva a Suicide Squad előzeteséért...



- Újra képregénybújásba fogtam, illetve előszeretettel bámulom James McAvoy-t, mint X-professzor és még mindig nem tudok betelni Az eljövendő múlt napjaival. Meg úgy egyáltalán az összes X-men filmmel és képregénnyel, de most a Daredevil sorozatot is fanatikusan nézem a szabadnap(ok) jelentős részében.
- Képeslap érkezett Párizs és Cambridge városaiból.
- Bicikliztem idegen városban. Nevezzük Bajának ezt az idegen várost. 
- Miután tesóm vágott a hajamból és tekertünk egy jó nagyot Baján, az ottani fodrászom is vágott a hajamból. Utoljára 5 éves koromban volt frufrum. Illetve alkotott nekem egy csodaszép frizurát augusztus végére. 
- Sajnos a nyelvvizsgának csak a fele sikerült. Nyilván egy rész volt, ami rosszabbul sikerült, nem a másik három részen múlott. 
- Beiratkoztam nyelviskolába a nyelvvizsga második fele miatt. 
- Áldom azt az embert, aki kitalálta a klímát. Irodába, buszra, otthonra. Főleg akkor, ah még működik is. Ellenben mozdulatlan állapotban is kénytelen vagyok érezni a lábszáron guruló izzadsággolyókat.
- Elindítottam egy kisebb horgolós projektet rózsákból és más egyszerűbb virágokból, meglátjuk mi lesz a végeredmény.
- Találtam álomgyűrűt, amit álomáron meg is valósít ismerős ismerősének ismerőse, aki ékszerész.
- Sokat olvastam. És mennyi olyat, ami nem is tetszett igazán...