html

2016/04/11

Táblagépre tokot!

Tudom-tudom, instagramon már több hete megmutattam a Minnie Mouse ihlette tablet tokot, de őszintén szólva, a többheti betegségek nem igazán csalogatják elő belőlem az internetezési kedvet. Öt-tíz perc, és ezzel le is van tudva az aznapi online-lét. Olykor még ennyi se. Most pedig itthon vagyok - letudtam mára a gyökérkezelés sok pont nullás fordulóját is - az idő jó, a madarak pedig nekem csicseregnek, mert tudják, hogy szeretem őket hallgatni. 




Az alap ötlet pinterestről származik, mégpedig innen, de teljesen ugyanolyat nem akartam. A piros alapot mindenképpen meg akartam változtatni, illetve a figura méretén is szándékoztam módosítani. A tok "teste"pedig ezekből a technikákból született: egy sor single crochet (sc, magyarul rövidpálca) és egy sor double crochet (dc, egy ráhajtásos pálca). 



Sajnos a szélek összeöltésénél nem lett a legszebb, de ha azt nem figyeljük, tetszik a végeredmény, különösen a sárga szín, ami árnyalatban eléggé hasonlít Minnie cipőjére... ;) Nem mellesleg, ez itt a reklám helye: olvassatok Fangirl-t, mert nagyon jó!