html

2016/12/28

2016-os elsők

A korábbi évekhez hasonlóan, idén is összegyűjtöttem az idei év elsőit.

- Bicikliztem Szegeden.
- Bicikliztem át hídon, ahol az út közepére átvezet a bicikliút! (rohadt para)
- Többet hordtam szoknyát/ruhát, mint nadrágot.
- Szerveztem lánybúcsút.
- Horgoltam ajándékot.
- Voltam Dumaszínházban.
- Vezettem/vezetek bullet journal-t.
- Néztem végig először a Smallville-t.
- Munkahelyi versenyen "saját olimpiai számban" első helyezést értem el.
- Tartottunk esküvő utáni lánybúcsút barátnőnek.
- Játszottam GTA-val.
- Főztem borsófőzeléket. (pont olyan lett, ahogy a Mamám készíti :) )
- Írtam üzenetet a Molynak.
- Gyulladt be a derekam annyira, hogy egy hónapig nem tudtam kiegyenesedni.
- Voltam munkahelyi Karácsonyi bulin.
- Ettem és főztem kukoricatésztát.
- Gyűjtöm a bevált recepteket.
- Regisztráltam a snitt.hu-ra. :)
- Többet olvastam elektronikus könyvet, mint papíralapút.
- Vettünk saját társasjátékot. (Bang: A párbaj)
- Durrant ki a bicajgumim munkába menet. (Nem estem el, de a fékezésemet még Frédi is megirigyelné.)
- Készítettem bonbont Karácsonyra!
- Csináltam házilag forrócsokit.


A változtatáshoz való jogomat idén is fenntartom. :)