html

2016/12/13

2016-ban ezeket a zenéket szerettem

Őszinte leszek: január óta áll piszkozatként ez a bejegyzés, újabbnál újabb sokathallgatós dalokkal frissülve. Valamit töröltem és mást írtam a helyére, valamire már a felírtak közül nem is emlékeztem. Végül arra jutottam, hogy idén az alábbiak voltak a kedvenceim. A teljesség igénye nélkül: 

Kellemes 2016-os sláger, nálam gyakran mosogatás közben szólt. 

A szövegével, tartalmával együtt nagyon megkedveltem. 

Fejhallgatót a fejre, és 100%-ig kizárni a külvilágot, míg ez szól. A miracle van happen now. 

Nagyon tetszik a szövege. 

Ennek még inkább tetszik a szövege. És az a dobszóló a háttérben, fantasztikus!

Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni, minden tetszik benne. 

Az előző éves kedvenc feldolgozása. Csodaszép. 

Alter. 

A Flash című sorozatban hallottam először, azóta minden nap lejátszom. 

Alig vártam, hogy újabb albuma jelenlen meg. 

Új felfedezett, rendszeresen éneklem mosogatás közben. 

Csodaszimpatikus éneklős házaspáros. 

+1, Az abszolút kedvenc

Tim Hughes - Pocketful of Faith



Btw: a Spotify 2016-os kedvenc összeállítása a részemre elég nagy kamu. Konkrétan vannak benne olyan dalok, amiket életemben nem hallottam még, illetve olyanok is, amiket elvből nem hallgatnék meg. :D