html

2016/07/20

Fánk füzér

Említettem már, hogy szeretek ajándékot/meglepetést készíteni? Csak kb kismilliószor. Nemrég találkoztam barátnémmel és rádöbbenve, hogy milyen gyorsan telik az idő - pár hete, még nagyon nem ekkora volt a pocakja - megálmodtam, hogy akarok valami olyat csinálni nekik, amit a babakocsiban tudnak hasznosítani. Rövid tanakodás után arra jutottam, hogy az a füzér, amin mindenféle kisállatok csüngnek, az pont olyan, amit én is meg tudok otthon valósítani horgolás útján. Viszont szerintem elég uncsi, hogy a babakocsik többségéből ezek az állatkák lógnak ki, miért ne lehetne valami másra lecserélni? Éppen youtube-n láttam ezeknek a fánkoknak a tutorial videóját, és tudtam: ez lesz a tuti! Az első tesztalanyt megkapta fánk mániás munkatársam, aztán jöhetett a többi. 


A kisebb méretűekkel eléggé meggyűlt a bajom a középrész összevarrásánál mondhatni, elég kicsi a lyuk, hogy lássam, hova is szúrom pontosan a tűt. Eredetileg 5 fánkot terveztem a füzérre: két kicsit fehér mázzal, két nagyobbat rózsaszín mázasan, meg egy nagyot, szintén fehér mázzal, de ez a nagy már eléggé lehúzza a súlyát, így maradtam a 4-nél. 





Ami kell hozzá: 
- horgolótű
- (jelen esetben) 3 fajta, azonos vastagságú színű fonál 
- natúr fagyöngyök 
- ecset a gyöngyök festéséhez 
- 2 db függönycsipesz 
- kerek gumi 
- tömőanyag a fánkokhoz (én maradék fonalvégeket használtam)
+1: Zonyika, aki minden vásárlással kapcsolatos kérdésemre tudja a választ! ♡

A gyöngyöket úgy festettem meg, hogy felfűztem egy fonálra, így könnyen tudtam körbeforgatni is a gyöngyszemeket. Így kivételesen nem is lett annyira festékes a kezem. :)