html

2016/07/08

Visszanézős #12

Biztos az a legnagyobb baj, hogy öregszem, de kb. semmire nem emlékszem június hónapból azon túl, hogy meleg volt. Hopp de, mégis van valami: 

- Már több, mint egy hónapja biciklivel gurulok körbe a városon, és mikor hazaérek délutánonként, nincs bennem a sürgető érzés, hogy aludjak. Csodálatos érzés, nekem elhihetitek. 
- Sokat olvastam, és kreatívkodtam, most benne vagyok egy ajándék-projektben - erről tervezek írni bejegyzést, amint elkészülök. 
- Horgoltam sokat.
- Végre megkaptuk az esküvős képeinket, nagyon vártam már őket. 
- Megszereztem szinkronosan gyerekkori kedvenc mesesorozatomat (A titokzatos aranyvárosok) és most szabadidőmben azt nézem. 
- Túl vagyok a Reading Challenge több, mint felén és leginkább felfedeztem egy csomó zenét. Igazából jobbnál-jobb nóták másztak elém, ezek pedig a kedvenceim:


MARGARET ISLAND & JUMODADDY FEAT. FELCSER MÁTÉ - FESZT SZERELEM




Magic! - Rude 




Jason Gray - Sparrows




Skillet - Stars



Christina Grimmie - Tell my Mama
(a tragédia előtt pár héttel fedeztem fel őt...)