html

2018/01/08

Logan, a zöldszemű háziszörny

Nekem az ajándékozás az egyik szeretetnyelvem, ezzel tudom leginkább kifejezni, a másik személy iránti érzéseimet. Imádom magát az érzést, ami átjár alkotás közben, valahogy ebben érzem magam legteljesebbnek. Viszont ritkán adatik olyan pillanat, amikor magamnak készítenék bármit is, vagy ha igen, Gábor tuti elcseni. 

Még előző évben láttam egy könyvet az amazonon, amiben horgolt szörnyecskék vannak és végtelenül cukinak találtam. Egy ideig meg is feledkeztem erről a könyvről, aztán a lementett képeim között meglátva a könyv borítóját teljesen beindult a fantáziám és így el is készült életem első "saját tervezésű" horgolt figurája. Egy estébe telt meghorgolni az alkotóelemeket és körülbelül 2-3 óra volt, amíg összevarrtam a többi tartozékot. A nyakára a szemét ragasztópisztollyal erősítettem fel.