html

2016/06/04

Visszanézős... #nemtudommennyi

Egybevont poszt, hiszen a március és az április a betegségek jegyében telt, amikor is semmi kedvem nem volt számítógép előtt tölteni az időmet. Ha interneteztem, azt táblagépről történt, ahonnan valljuk be, nem a legkényelmesebb megvalósítani a blogolást... a május pedig olyan, mintha összesen egyetlen napból állt volna. Csak úgy vegyesen, a teljesség igénye nélkül.

*Végre olyan a blog kinézete, amivel teljesen meg vagyok elégedve.
*Lánybúcsú és csodaesküvő áprilisban.
*Megint lehettem koszorúslány kedves barátném esküvőjén. A csokrom szimplán cuki.
*Meg tudtam csinálni magamnak a koszorúslány-hajamat, és bordó ruhát is vadásztam az esküvőre.
*Glamour-napok, amire nem terveztünk menni. Aztán pénteken, két munkatársam kezembe nyomta a saját kuponkatalógusát, hogy vegyem ki a kuponokat, amik kellenek. Körömvágó ollóval neki is estem a paksamétáknak, kicsit sem keltve feltűnést az irodában. És hogy mikkel tértünk haza?
- Babyliss C20e kúpvas - ebbe valójában beleszerelmesedtem, mert én, aki a legegyszerűbb frizurát se tudom magamnak megalkotni, addig ezzel csodát művelek.
- nek egy régóta vágyott játék (Witcher, azóta is nehezen lehet róla levakarni. :D)
- Rossmanban feltankoltunk sziszegős szappanból, szemhéjpúderből és szempillaspirálból.
- Rainbow Rowell: Fangirl 
*30 napos minimalista kihívás.
*Bullet journal. Röviden: szeretem. Elég hektikusan művelem a dolgot, de fejlődöm.
*Házi készítésű Darth Wader alakú islerek születésnapjára.




*Születésnapok és névnapok.
*Kezdetben becsípődött derék, majd ahogy ez elmúlt, jött a váltás: két hétig tartó fogfájás, amitől a teljes jobb arcfelem csak bizseregni tudott.
*SZEBIN - Szegedi Baptista Ifjúsági Napok
*Elkészítettem életem első gnocchi-ját. Miután a burgonyakrokettel csúfos kudarcot vallottam, ehhez már az esélytelenek teljes nyugalmával kezdtem neki. Aztán mégis ehető lett. :D
*Az olló alakú hullámcsatok e-bayről.


*Moster Burger-es gigaburger kollégákkal.
*Régóta vágyott pulcsi nekem, és egy Mickey egeres póló nek a Hádából. Pár héttel később, találtam egy cuki alkalmi táskát, illetve egy alkalmi ruhát (hála Istennek, a vásárlás napján befutott a fizu... egyébként nem tudom mibe mentem volna a másnapi esküvőre) és még egy botrányosan bájos lila szoknya. Háda, szeretlek.
*Házi puding, te csodás. Nincs többé poralap, az is biztos. Eddig a csokis a legjobb, de készült már vaníliás, csokis-banános és epres is.
*Rengeteg-rengeteg eper a kertből. Eddig hét kg-vel tuti betermeltünk, munkahelyre is vittem be a többieknek nassolni, plusz még lekvárt is főztünk belőle, és még mindig van belőle. Most hétvégén pedig megint hozok egy nagy adagot. :)


*Borfesztivállal összekötött hajnalig tartó esküvő utáni lánybúcsú.
*Zenék: Christina Grimme: Tell my Mama
              Alvaro Soler: Sofia (ezt a stílust alapvetően nem szeretem, de erre bármikor tánculnék)
              STARSHIPS - Mike Tompkins, the PITCH PERFECT Cast and YOU
*Az év könyves felfedezettjei nekem eddig: Fredrik Backman, Böszörményi Gyula

*És a végére.... idéznék egy beszélgetést áprilisból, amit az év megnyilvánulásaként könyvelek el. Sokáig gondolkodtam a megosztásán, de végül arra jutottam, hogy ez egy olyan gyöngyszem, aminek itt a helye.
- Hát nem tudom mi lehet a gond, egy ideig jól működött a telefon, most meg pár napja recseg-ropog. (üf)
- Valószínűleg bepiszkolódott a hangszóró, célszerű lenne elvinni szervizbe, vagy személyes ügyfélszolgálatra, és kitisztítják a készüléket. (én)
- De hát én már próbálkoztam a kitisztítással, valamennyire segített, de nem az igazi. (üf)
- Hm… hogyan próbálta meg kitisztítani? (én)
- Porszívóval. (üf)