html

2016/03/03

Visszanézős #8

A tökéletes kifejezések talán erre a februári hónapra: feszült és aggódó. Még ha alapvetően nem is jellemzőek rám ezek a tulajdonságok, leginkább ezek az érzések határozták meg ezt a hónapot. Viszont rengeteg sokat olvastam, amit kifejezetten pozitívnak élek meg. A legfontosabbakról néhány pontban:

- Komolyan mondom, a Csillagainkban a hiba magyar szinkronja botrányosan rossz. Szerencsétlen Hazel Grace magyar hangjától a víz kiver.

- Street Kitchen. Lasagne. Saját receptes Brownie.

- Két új őrület: a Jessica Jones marha jó, hálás köszönet Netflix. Nem mellesleg a Daredevil második évad beharangozó trailere eléggé lábujjbizsergetős.

- Összesen 10 könyvet olvastam, és a Reading Challenge listámról 10 könyvet fejeztem be a 40-ből.

- Feszültség az anyagiak miatt. Januárban is és én is beteget jelentettünk, így eléggé stresszeltem rajta, mennyi lesz a fizetésünk - én már csak ilyen anyagiak miatt túlpörgő nőszemély vagyok. Egyik nap azt mondta, hogy végső esetben az anyukájához fordul segítségért, hogy kölcsönözzön számunkra x ezer magyar forintot. Nem mondhatni, hogy ebben a gondolatban annyira megnyugodtam, de elfogadtam, mert nem igazán akadt más választásom. Már akkor nagyokat pislogtam, mikor jött a fizetésről az értesítő sms, ugyanis jóval több volt, mint amire számítottam. Nem értettem az egészet, alig vártam, hogy megérkezzen a bérkimutatás. Prémium, x ezer forint. Megörültem, de nem foglalkoztam vele. Majd napokkal később gondolkoztam el a dolgon: pontosan akkora összeggel lett több az e havi fizetésem, mint amit mondott, hogy annyit kölcsönözzünk az édesanyjától, amennyiben szükségesnek ígérkezik. Egyszerűen ezért az egész esetért csak hálás tudok lenni. Tök jó az, hogy még ha Istennel nem is nevezhető éppen harmonikusnak a kapcsolatom, akkor is meghallgatja a nyűgömet, amire reagál is. Az embereknél éppen ennek az inverzét tapasztalom.

- Mosogatás közben akadtam erre a dalra, még a hónap közepén. Azóta minden nap meghallgattam, nem csak egyszer. (Chris Quilala: Let it Echo)

- Végre-végre-végre megérkezett az Aliexpress rendelésem egy része. Nem bírtam magammal, és muszáj volt kipróbálnom, és végre nemcsak finomat ehettünk, de még egyben cukit is. Vittem be a munkahelyemre ezekből a kekszekből, és többen jelezték, hogy a napjuknak ez a keksz volt az addigi legjobb része. :)


- Munkahelyen nyertünk egy munkatársunk által két mozijegyet, mégpedig a Deadpool-ra. Alig várom, hogy megérkezzenek a jegyek. (Hála legyen a kollegináért, aki nem szeret moziba járni, és csak azért töltötte ki a kérdőívet, mert mindenki más is a csoportjából. :D)