html

2016/01/28

12 + 1 tény rólam

Úgy döntöttem, ha már többet nem egyensúlyozom, hanem ténylegesen közelebb is léptem a 30-hoz, megosztanék pár tényt lényemről. Egyesek már korábbi bejegyzésekből kiderültek, mások meg nem, minő meglepő. És nem: a tények mennyisége nem áll egyenes arányban az éveim mennyiségével. ;)



1, Fanatikusan szeretem a bögréket. Ha nem tudod, mit vegyél nekem szülinap/névnap/karácsony/húsvét/mikulás vagy csak kedvtelésből, nem árt, ha tudod: egy bögrének mindig örülök, bár igazából majdnem minden ivóeszköznek. Termosz, bögre, termóbögre, hordpohár. Vágyom rá, hogy egyszer csináltassak egy olyan polcot, ahol minden bögrének meglenne a maga helye, még a rekeszek is formára lennének igazítva. 

2, Allergiás vagyok a fémre, így bizsu ékszereket nem tudok hordani - gyakran már az ezüstöt sem bírja elviselni a fülem. Ennél az allergiánál az a legkellemetlenebb, amikor a farmernadrág gombja, vagy a zsebeknél található díszbogyója érintkezik a bőrömmel és kiütésessé teszi azt.

3, Nem bírom a mozgólépcsőket. Főleg azokat nem, amik Pesten a metróaluljárókban találhatóak.

4, Férjnél vagyok, 2015 augusztusában volt a menyegzőnk. Ahhoz képest, hogy az első találkozásunkkor kijelentette, hogy többet nem szeretne velem beszélgetni, most már így 5 év távlatában egészen mássá alakult a viszonyunk.

5, A születési helyemre írásban mindig Beaverfield-ként reflektálok.

6, A piros színű teák a kedvenceim.

7, Szenvedélyesen szeretek böngészni Pinteresten, sőt, a blog színvilágát mindig egy éppen tetszetős színpaletta alapján alakítom ki. Mikor éppen melyik tetszik.

8, Kedvenc ételem a gyros/döner, és feltett szándékom megkeresni az ország legjobbját. (Egy jelöltem mindenképpen van, Dabason egy elrejtett kis utcában. Remélem egyszer eljutok oda egy újbóli tesztelésre...)

9, Gyerekként hamarabb megtanultam "berregni", mint beszélni.

10, Ha elkezdek tortilla chipset vagy popcornt enni, képtelen vagyok leállni.

11, Nagyon szeretem Brandon Staton fotóblogját a Humans of New York-ot. Ha egyszer engem szólítana meg, ezt mondanám:

I have only one hope which is a wish at the same time: I hope one day my grandmother will see her great-grandchild. 

12, Sokszor eszembe jut, hogy illenék kipingálni a körmömet, aztán amikor elkészül, rájövök, hogy mindenki máson tetszik, csak magamon nem.

+ 1 a ráadás, hogy legyen valami könyves tartalmú is: Azon túl, hogy nagyon szeretek olvasni, még mindig tervben van a saját könyves kávéház megvalósítása.

forrás: pinterest.com