html

2015/05/16

lötty

Az eszik rovatba most bekerül egy kis iszogatós rész is, úgyis régen volt, hogy ide firkantottam bármit is.

Juhuhuhuhúúúú, itt az eperszezon. Számomra ez a tavasz egyik leginkább várt része a napsütés és a szeplők előbukkanása mellett. Hála Istennek a kertünkben terem egy nagyobb adag, Mamóm naponta hozza be a tálnyi mennyiségeket. Ízét, színét és illatát egyaránt díjazom. Magamon is meglepődök, de egyre inkább igénylem is a különböző gyümölcsök nyers állapotában való fogyasztását is - régebben ez csak az eperben merült ki, illetve levesként, azt is havonta egy alkalommal. Külön öröm, hogy a napi egy alma elnyammogását is tudom tartani. 

Reggelire nem vágytam semmi bonyolultra, így fogtam egy almát, felkockáztam, majd egy nagyobb marék alaposan megmosott és felszeletelt epret bezúdítottam a turmixgépbe. Kb 1 dl tejjel felöntöttem és egy ek. zabpehellyel is megillettem, és jó sokáig pörgettem a gépben. Így jött létre ez a lötty, amit se smoothie-nak, se turmixnak nem igazán neveznék. Maradjunk csak a löttynél, szerintem sokkal kifejezőbb. :)