html

2014/12/27

2014 - es számvetés az "elsőkről"


   – kezdtem el időben írni ezt a listát ;) 
   – ettem licsit 
   – voltam Pesten az Urániában 
   – voltam VIP filmvetítésen 
   – ünnepeltem évfordulót 
   – sakkoztam (és egyből megnyertem az első meccset. a többit azóta sem :D) 
   – volt piros gyertyás szülinapi tortám 
   – tartottak nekem olyan meglepiszülinapot, amire rájöttem 
   – írtam forgatókönyvet rövidfilmhez 
   – paraparkoltam szegedi molyokkal 
   – 3D kirakóztam @ujvgab urasággal 
   – mentem autóval Budapestre, Tatára, Mohácsra, Bajára 
   – egyszerre aludtam két helyen (Bp-Ecser határa) 
   – 3 hónapig nem ettem édességet 
   – Happy meal menüt ettem (de csak a játék miatt) 
   – egy napon belül kétszer moziztam, ugyanazt 
   – lett munkám és ezzel együtt első fizetésem 
– jártam a vezetéknevemmel megegyező városban 
– jártam baptista ifjúsági nagytáborban 
– megettem életem legfinomabb gyros pitáját (Dabason, eldugott utcában valami hamburgeres… atyám, az a hús…) 
– ültem álmaim autójában, egy veterán típusú Wolksvagen kisbuszban (sajátot elfogadok) 
– kérték meg a kezem 
– megszálltam Liptódon a Jómadár szállóban 
– ettem Subway-szendvicset 
– túlléptem a „sajtburgermenü” korszakon és kipróbáltam az egyik napimenüt 
– kezdtem esküvő szervezésbe 
– kezdtem horgolni 
– lett esküvői időpontom 
– voltam molyszülinapon 
– kacagtattam meg 4 éves kisfiút 
– játszottam háborúsdit 
– többször volt rajtam szoknya, mint nadrág 
– rendeltem a tchibo-tól 
– kezdtem rendszeresebben foglalkozni a franciával

   ... a változtatásokhoz való jogomat fenntartom.