html

2010/12/20

napi félreolvasás(ok)



Nem megy nekem ez a "sokat olvasok szépirodalmat és tankönyvet együttes", túlontúl érdekes félreolvasós mellékhatásokkal jár. Csak néhány gyöngyszem, nézzétek csak:

Eredeti: Szép Ernő - Natália
Olvasom: Szeifert Natália


Eredeti: Étterem és pizzéria
Olvasom: Étterem és puzzle


Eredeti: Sóvágó Katalin
Olvasom: 1. Sóvárgó Katalin
2. Sorvágó Katalin


Eredeti: Pongrác Kiadó: könyvek kamaszoknak és gyerekeknek
Olvasom: Pongrác Kiadó: könyvek kamaszoknak és gyökereknek (elnézést a kiadótól)


Eredeti: J. R. Ward: Feloldozott szerető
Olvasom: Feldolgozott szerető


Eredeti: Amikor bementem a pajtába, hogy megetessem a macskákat, Fletcher éppen a zsinegeket vagdosta le a bálákról...
Olvasom: Amikor bementem a pajtába, hogy megetessem a macskákat, Fletcher éppen a zsinegeket vagdosta le a bálnákról...


Eredeti: - Nézzük csak, például, lemaradsz egy pompás vacsoráról, ami Jean-Louis de Brissac rendez...
Olvasom: - Nézzük csak, például, lemaradsz egy pompás vacsoráról, ami Jean-Louis de Bismarck rendez...

Fáradt vagyok. Álmos vagyok. De legalább holnap Szenteste. : )