html

2016/02/04

Visszanézős #7

Szülinap ide, szülinap oda, nem volt olyan mozgalmas ez a január, mint amilyen az általában lenni szokott. 

- Befejezett rókás bögremelegítő. 
- A szokásos éves meglepetés szülinapozás a barátosnéimmal. 
- Visszatért olvasási kedve, aminek jobban örülök, mint a majom a farkának. 
- Azt kell mondjam, marha gyorsan eltelt ez az 5 hónap az esküvőnk óta... Gé régebbinek érzi, míg én csak kapkodom a fejemet, hogy miként telhetett már el ennyi idő. 
- Úgy döntöttem, a mérleg többet nem lesz barátom. :D 
- Megkezdett bullet journal, enyhén hektikus vezetési hajlammal vegyítve. 
- Ajándékba kapott házi málnaszörp... nyamm és nyamm és nyamm-nyamm. 
- A hónap elején volt egy nagyon bosszús reggelem; 6-ra mentem dolgozni, kimaradt a troli, fél órát álltam a hidegben és a havas esős hajnalban. De aztán ez a bosszúság elszállt, mert megtapasztaltam, hogy Isten mindent kárpótolt. 
- Rendeltem Aliexpress-ről ILYEN és ILYEN kekszkiszúró formákat. Az egyik már befutott és botrányosan boldog vagyok ettől. 
- Curry-s zöldséges rizsgombóc ebédre. Hajjaj.
- Elaludtam reggel, így életemben először késtem munkából, az is rögtön másfél óra volt. (Persze még aznap ledolgoztam.) 
- Zonyival randi a Cafe Freiben. 
- Új kedvenc turmix kifejlesztése: 1 alma + 1 banán és egy kis almalé. 
- Kérnék pár órácskát, hogy színezhessek. 

forrás: pinterest.com