html

2013/12/23

Karácsonyi hangolódás 3.0 - Kétkezi mütymürüttyök

Napok óta próbálok egy rendes - vagy éppen rendetlen - posztot megfogalmazni arról, miket ügyeskedtem Karácsonyra. Irdatlan izgalom járt át kb november óta, mert hónapok óta nem ügyködtem rendeset, így fektettem minden bizalmamat az újrakezdés reményében. A végeredményről beszéljenek a képek, plusz egy-két szó. 

Repesztett teás doboz 
Megjegyzendő, hogy eredetileg nagyon nem így képzeltem el. Álmaimban úgy élt a kép, mint egy vajszínű doboz, naaaagy, éles barna színű repedésekkel. Aztán arra gondoltam, hogy a végleges összhatás nagyon popcorn-ehetnéket idézne elő, így kicsit variáltam. 



Képeslap: brutálisan szeretem a képeslapokat, és mivel ebben az évben is jött egy vízözönnyi mennyiség, kartonlapot ragadtam, formalyukasztót, és egy kis ragasztót.


Csomóztam még egy tolltartót is, de azt még össze kell ölteni, és egy képet is illenék lőni róla.