html

2013/12/20

Karácsonyi hangolódás 2.0 - Karácsonyi zené(i)m

Pár éve el kellett fogadnom a tényt: a karácsonyi dalok többségét utálom, de valami botrányosan. Talán csak egy és még egy  dal van mind közül, ami előidézi a nonstop ötletelős, készülődős, kreálhatnék hangulatot. Így volt ez most is, nem kellett hagyományt szegnem. 

Az örök kedvenc - évszaktól függetlenül is hallgatom. :) 

Owl City - The Christmas Song 



A másik kedvenc pedig egy flashmob... talán a legjobb a Karácsonyt érintve. Megnéztem/meghallgattam vagy 100 alkalommal, de még mindig libabőrt okoz. 


Ezt a flashmob-ot a végén felcsendülő O, Holy Night-nak köszönhetően találtam meg, körülbelül 2-3 éve. A Kutless vagy a David Crowder Band feldolgozását kerestem, ötletem sincs már hogy volt, de mind a háromról elkönyveltem: Karácsonykor kötelező.